چهار نکته اساسی در بازاریابی آسانسور (بخش دوم)

در مقاله قبلی به چهار نکته اساسی در بازاریابی آسانسور اشاره کردیم که بایستی مبنای هر شرکتی که در این زمینه فعالیت می کند قرار گیرد. در ادامه مطلب گذشته قصد داریم تا بازاریابی در زمینه آسانسور را طوری شرح دهیم که در وارد شدن به کار و قرارداد بستن به ما کمک می کند. در این مقاله به چهار نکته اساسی دیگر در این زمینه اشاره خواهیم کرد و امیدواریم که مورد توجه خوانندگان عزیز قرار گیرد پس با ما همراه باشید:

رمز :www.farazjam.ir

مهندس شیرویی

مهندس شیرویی

مهندس محسن شیرویی، مدیر فنی و فروش شرکت فرازجم کناره و متخصص در زمینه آسانسورهای گیرلس، روم لس، گیربکسی و هیدرولیک - کلایمر و بالابرهای ساختمانی تماس: 01135650184 01135650122

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید