سوالات متداول در زمینه آموزش آسانسور

۱) با توجه به اینکه رشته تحصیلی و کاری بنده در زمینه آسانسور نمی باشد، کلاس های شما چه میزان برای من موثر می باشد؟ زیرا بنده نگران هزینه های آن هستم.

پاسخ: با توجه به اینکه نحوه آموزش ما بسیار روان و سلیس می باشد لذا در یادگاری شما شکی نخواهد بود و این موضوع از آن جهت برای ما اثبات شده است که در طی یک نظرسنجی، تمام دانش جویان ما از کلاس ها رضایت کامل داشتند. در ضمن در صورتی که نارضایتی بابت نحوه آموزش وجود داشته باشد، هزینه کلاس عودت داده می شود.

۲) آیا پس از پایان کلاس می توانم در بازار کار مشغول شوم؟

با توجه به اینکه نیروی کار در زمینه آسانسور بسیار کم می باشد لذا کافیست عزم خود را جزم کنید تا وارد بازار کار شوید. برای اینکار می توانید به شرکت های فعال در زمینه آسانسور مراجعه کنید و یا اینکه شرکتی در این زمینه به ثبت برسانید و با دریافت مجوزهای لازم، شروع به فعالیت کنید.

۳) درآمد کار آسانسور چکونه است؟ آیا شغل آینده داری می باشد؟

شغل آسانسور به دلیل ماهیت خدماتی آن همواره درآمدزا می باشد. در این شغل هر چه فعالیت شما در زمینه نصب و خدمات آسانسور با کیفیت تر و سریعتر انجام گیرد آنگاه به همان اندازه درآمدتان نیز بیشتر خواهد بود. در واقع بهتر است مبلغ ثابتی را برای اینکار در نظر نداشته باشید زیرا هر چه تجربه شما در این زمینه بیشتر شود درآمدتان نیز بسیار افزایش خواهد یافت.

۴) پس از پایان کلاس دقیقا چه کاری می توانم در زمینه آسانسور انجام دهم؟

شما پس از پایان کلاس به راحتی می توانید هر نوع آسانسوری اعم از گیربکسی، گیرلس، هیدرولیک و غیره را طراحی نمایید. می توانید جهت مدیریت پروژه نصب آسانسور و تعمیرات آن به صورت کامل و دقیق فعالیت نمایید. و همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید فروشگاهی در این زمینه راه اندازی نمایید.

۵) جهت شروع کار در زمینه آسانسور نیاز به چه مقدار سرمایه می باشد؟

در صورتی که بخواهید به صورت کاملا مستقل شروع به فعالیت نمایید نیاز به ثبت شرکت و اجاره دفتر و تجهیزات دفتری می باشد. به غیر از اجاره دفتر که مبلغش نامشخص است حدود ۵ میلیون تومان بابت ثبت شرکت و تجهیزات دفتری هزینه خواهد شد.

همچنین در صورتی که قصد راه اندازی یک فروشگاه آسانسور را دارید می توانید با حدود ۱۰۰ میلیون تومان شروع به فعالیت نمایید. در زمینه فروشگاه بایستی حتما بازار فروش قطعات در منطقه مورد نظر را بررسی نمایید و سپس شروع به فعالیت کنید.

۶) هزینه کلاس های آموزشی چقدر است و مکان برگزاری کلاس کجا می باشد؟ آیا خوابگاه هم در اختیارمان قرار خواهد گرفت؟

با توجه به اینکه برنامه کلاسی ما حدود دو هفته به طول خواهد انجامید لذا هزینه دوره ۹۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و محل برگزاری کلاس های تئوری در محل دفتر شرکت فنی مهندسی فرازجم کناره واقع در شهرستان فریدونکنار و کلاس های عملی در محل پروژه ها خواهد بود.

همچنین جهت رفاه حال متقاضیانی که از استان ها و شهرستان های دور مراجعه می کنند خوابگاه هم در نظر گرفته شده است تا مشکل مسکن نداشته باشند اما هزینه تغذیه به عهده خود شرکت کنندگاه خواهد بود.

error: Content is protected !!