بررسی تابلوفرمان آسانسور پارکنترل در ایران و شرایط آن

تابلوفرمان آسانسور پارکنترل یا همان رایان ران آذر یکی از شرکت های قدیمی تولدی کننده تابلوفرمان آسانسور در ایران می باشد که علاوه بر تولید این محصول، اقدام به واردات موتورهای گیرلس، تولید شستی طبقات و برخی دیگر از قطعات آسانسور کرده است و از این لحاظ یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه بازرگانی بوده است.

اما بخوانیم مختصری از تاریخچه شرکت پارکنترل:

تابلو فرمان آسانسور پار لیفت:

شرکت آسانسور رایانه ران اذر در سال ۱۳۷۰ با هدف طراحی و تولید سیستم های کنترل فرمان آسانسور تاسیس گردید و بعد از گذشت نزدیک به دودهه فعالیت مستمر و بدست آوردن پیشرفت های بسیار در این راه و شناخت کامل از نیاز بازار داخل ،با هدف ارتقاء وارائه انواع قطعات اسانسوردر سال ۱۳۸۷ به نام گروه پارلیفت توسعه یافت .

هدف شرکت از ابتدای تاسیس طراحی و ساخت تابلو فرمان آسانسور همگام با بروزترین تکنولوژی پیشرفته دنیا بوده که در این زمینه با استفاده از تجربه و پشتکار متخصصین داخلی وبهره مندی از کارشناسان الکترونیک و کامپیوتر در گروه های فنی و مهندسی به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

این مجموعه با تولید محصولات متنوع برای تامین همه نیازهای بازار داخل و شیوه های مدرن فروش و خدمات همواره یکی از پیشگامان صنعت در ایران میباشد.

گروه پارلیفت با شعار فروش آغاز یک تعهد است هر روز در حال پیشرفت و ارتقاء کیفی محصولات خود بوده و در این راه از انتقادات و پیشنهادات سارنده همه دوستان استقبال می نماید

همانطور که از تاریخچه تابلوفرمان پارکنترل مشخص است می توان دریافت که این شرکت نیز همانند شرکت آریان آسانسور جزو اولین شرکت های تولید تابلوفرمان آسانسور در ایران می باشد و به لحاظ سبقه قابل قیاس با بقیه شرکت ها نیست.

فروش و خدمات تابلوفرمان پارکنترل در ایران

تابلوفرمان پارکنترل به دلیل بروزآوری و تنوع در محصولات همواره از محبوبیت خاصی بین مصرف کنندگاه برخوردار بوده است. بویژه از زمانی که اقدام به ارایه پک های موتورهای گیرلس همراه با تابلوفرمان نموده است و شما در هر صورت نیاز دارید که جهت راه اندازی موتورهای EMF و Mega Drive از تابلوفرمان های مخصوص پارکنترل استفاده نمایید تا خدمات بهتری دریافت نمایید.

از نظر خدمات پس از فروش شرکت پارکنترل باید بگویم که در مازندران اصلا پرونده خوبی از شرکت ارائه نشده است و با توجه به ظرفیت بسیار بالای مازندران اما این شرکت نماینده آنچنان قدرتمندی در استان ندارد که جای تعجب دارد. ولی برای مثال در استان های تهران و یا مشهد این تابلوفرمان به وفور استفاده می شود و ارائه خدمات این تابلوفرمان در این استان ها بسیار عالی است.

ضعف های تابلوفرمان پارکنترل

تابلوفرمان پارکنترل علی رغم امکانات زیادی که ارائه داده است اما از نظر بسیاری از نصابان و مصرف کنندگان دفترچه راهنمای چندان دلچسبی ندارد و بویژه در قسمت عیب یابی و سیم بندی های سری ایمنی شاهد پیچیدگی هایی در این تابلوفرمان هستیم.

بررسی کلی تابلوفرمان پارکنترل به صورت درصدی:

[wp_progress_bar text=”کیفیت قطعات” pc=”90″]

[wp_progress_bar text=”خدمات پس از فروش” pc=”70″]

[wp_progress_bar text=”نوآوری” pc=”95″]

[wp_progress_bar text=”قیمت تابلو” pc=”75″]

[wp_progress_bar text=”دفترچه راهنمای مناسب” pc=”60″]

[wp_progress_bar text=”نصب و راه اندازی تابلو” pc=”75″]

[wp_progress_bar text=”عیب یابی تابلو” pc=”70″]

[wp_progress_bar text=”ظاهر و ابعاد تابلو” pc=”70″]

[wp_progress_bar text=”کیفیت وبسایت” pc=”50″]

مهندس شیرویی

مهندس شیرویی

مهندس محسن شیرویی، مدیر فنی و فروش شرکت فرازجم کناره و متخصص در زمینه آسانسورهای گیرلس، روم لس، گیربکسی و هیدرولیک - کلایمر و بالابرهای ساختمانی تماس: 01135650184 01135650122

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. Heydari گفت:

    سلام و خسته نباشید
    برد پارس کنترل ،کد اشتباه وارد شده و قفل شده برای رفع مشکل چه کاری باید بکنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

error: Content is protected !!