آموزش عملی آسانسور

آموزش کامل آسانسور از مشاوره و طراحی تا راه اندازی و نگهداری به صورت عملی

بسیاری از دوستان تازه کار انتظار دارند که به راحتی اطلاعات مورد نظرشان را از طریق اینترنت بدست آورند و نیازهایشان را رفع نمایند. اما واقعیت امر این است که هیچ مهندسی حاضر نیست اطلاعات خود را که سالها و با مشقت بدست آورده به راحتی در اختیار دیگران قرار دهد.

دوستان عزیز بدانند که آسانسور یک کار کاملا مهندسی است و تا تجربه ی عملی از آن بدست نیاورند، قادر نخواهند بود وارد محیط کار شوند و با شرکت های دیگر رقابت کنند. به این ترتیب آنچه دوستان نیاز دارند می توانند با کمک ما و بیشتر از آن با اراده قوی خود آنها را بدست آورند تا علاوه بر آنکه کار مشتری های خود را راه می اندازند، از شغل خود نیز لذت خواهند برد.

قبل از اینکه هر کسی بخواهد وارد کلاس های آموزشی آسانسور شرکت فرازجم کناره شود باید این موضوع را مد نظر داشته باشد که آیا واقعا تصمیمش قطعی است یا خیر! زیرا انتظار می رود با توجه به نوع کلاس هایی که از طرف این شرکت برگزار می شود، تمامی کسانی که در دوره های ما شرکت می کنند به طور حرفه ای در این رشته فعالیت نمایند.

یکی از مزایای دوره های آموزشی شرکت فرازجم کناره عملی بودن آن می باشد و به این ترتیب سعی می شود تا کارآموزان بیشترین لمس را با این شغل داشته باشند و از نزدیک با تمام مراحل نصب یک پروژه آشنایی کامل پیدا کنند.

برای بسیاری از کارآموزان بیشترین دغدغه مربوط می شود به بازار کار رشته آسانسور و خوشبختانه باید عرض شود که هم اکنون بازار کار این رشته آنچنان در حال گسترش است که زمانت شغلی این کار را می توان حتی ۹۰ درصد هم بیان کرد! یعنی انتظار می رود کارآموزان پس از طی دوره آموزشی خیلی سریع وارد بازار کار شوند و به درآمد زایی برسند. زیرا یک آسانسور زمانی که نصب می شود نیاز به سرویس مادام العمر دارد و از همین رو هزینه های جاری شرکت ها و پرسنل از طریق همین سرویس های ماهیانه به راحتی تامین می شود.

و اما مراحل آموزشی شرکت فرازجم کناره:

کارآموزان در طی دوره آموزش دو هفته ای، سه مرحله را پشت سر می گذارند که به شرح ذیل می باشد:

۱-آموزش عملی مراحل نصب آسانسور: این مرحله چیزی حدود ۸ روز می باشد و در این مدت کارآموزان به همراه گروه نصب سر پروژه ها حاضر می شوند و پا به پای آنها تمام مراحل نصب یک آسانسور را طی می کنند و انتظار می رود کارآموز حتی الامکان یک دوربین عکاسی و یا یک موبایل مجهز به دوربین همراه خود داشته باشد تا جهت یادآوری مراحل نصب برای خود، از آنها استفاده نماید. ذکر این نکته ضروری است که این دوره معمولا دوره خاطره انگیزی برای کارآموزان بوده است.

۲- آموزش تابلوفرمان آسانسور: در این مرحله ۲ روزه سعی می شود چند تابلوفرمان معروف آسانسور مانند تابلو فرمان های شرکت آرمان فراز و یا آریان که در ایران بسیار قدیمی و جا افتاده می باشند به کارآموزان آموزش داده شود تا هم با سیستم الکتریکال آسانسور آشنایی کامل پیدا کنند و هم اینکه در عیب یابی ها هنگام سرویس آسانسور سریع عمل نمایند.

۳- آموزش اطلاعات فنی قطعات آسانسور و بازاریابی: این مرحله ۴ روزه مهمترین مرحله آموزشی شرکت فرازجم کناره می باشد زیرا دو مرحله قبلی کاملا وابسته به این مرحله می باشند. در طی این ۴ روز سعی می شود مهمترین اطلاعات مورد نیاز برای جذب مشتری در اختیار کارآموزان قرار داده شود که شامل اطلاعات مربوط به قطعات آسانسور، نحوه صحبت کردن با مشتری، نحوه دریافت و پرداخت با مشتریان، نحوه قرارداد بستن و مشخص کردن سود برای یک پروژه، چگونگی دریافت مبلغ نهایی از کارفرماها، آموزش مراحل نصب یک آسانسور از آهنکشی و ریل گذاری گرفته تا راه اندازی آسانسور و دریافت استاندارد از مامور استاندارد و … می باشد.

امید است با توجه به آموزش ها و اطلاعاتی که در اختیار کارآموزان قرار داده می شود  هر چه سریعتر این عزیزان وارد بازار کار شوند و علاوه بر کسب درآمد مناسب موجب کارآفرینی نیز شوند.

اما آموزش هایی که توسط ما در اختیار آموزندگان آسانسور قرار خواهد گرفت به این شرح خواهد بود:

۱) آموزش کامل انواع تابلو فرمان های آسانسور به صورت عملی (آرمان فراز-آریان کنترل-کارامد – داتیس – ماموت و …)

۲) آموزش خرید تجهیزات آسانسور با توجه به ظرفیت کابین و ارتفاع طبقات

۳) آموزش کامل محاسبات مربوط به آسانسور از طراحی تا اجرا

۴) آموزش نحوه راه اندازی آسانسور، از آهنکشی و سیستم مکانیکال تا راه اندازی الکتریکال آسانسور

۵) آموزش دقیق عیب یابی آسانسور و برطرف کردن آن به صورت عملی

لطفا جهت ارتباط با ما یا با این شماره تماس حاصل نمایید و یا اینکه به ما ایمیل بزنید و یا در زیر و در قسمت نظرات برایمان کامنت بگذارید:

شماره های تماس:  ۰۱۱۳۵۶۵۰۱۲۲ – ۰۱۱۳۵۶۵۰۱۸۴

ایمیل: Shiroei.mohsen@gmail.com

مهندس شیرویی – مدیر فروش شرکت فنی مهندسی فرازجم کناره

elevator learning

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

error: Content is protected !!