ارائه فایل محاسباتی جدید برای ریل های سوپر ساورا اسپانیا

شرکت تولیدکننده ریل سوپر ساورا اسپانیا از سال ۲۰۰۴ تاکنون نرم افزاری بسیار ساده و کاربردی را در اختیار کابران خود قرار داده است به گونه ای که پس از دریافت اطلاعات پروژه و بر اساس ریل های موجود شرکت، فایل محاسباتی را نیز در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

در این نرم افزار آنلاین، شما اطلاعاتی از قبیل وزن کابین، وزن مسافرین، فاصله براکت ها از یکدیگر و غیره را وارد می کنید و در نهایت لیستی از ریل هایی که در این محاسبات جواب می دهند را بر اساس استاندارد EN-81 دریافت می کنید. دقت داشته باشید که این لیست تنها شامل ریل هایی می شود که حتما در فایل محاسباتی پاسخ مثبتی دریافت می کنند و بنابراین شما بهتر است از لیست مورد نظر، اولین گزینه را انتخاب نمایید تا در خرید ریل، هزینه کمتری به کارفرما تحمیل شود.

اما شرکت سوپرساورا اسپانیا چندی پیش اقدام به ارائه سرویس جدید محاسباتی برای ریل ها نموده است که نسبت به نرم افزار قبلی جزئیات بیشتری را در بر می گیرد. برای مثال در قسمت ورودی ها، بخشی برای مناطق زلزله خیز در نظر گرفته شده است و یا اینکه در صورت لغزشی بودن کفشک ها، ارتفاع آن را از شما می خواهد و چندین اطلاعات جزیی دیگر در استاندارد جدید بایستی لحاظ گردد.

برای استفاده از این نرم افزار می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید و پیشنهاد می شود تا قبل از استفاده ابتدا در سایت مورد نظر ثبت نام نمایید تا برای هر پروژه اطلاعات شما قابل ذخیره باشد.

(Ride System Calculation EN81-1-2 (2004

(Ride System Calculation EN81-20-50 (2014

 

مهندس شیرویی

مهندس شیرویی

مهندس محسن شیرویی، مدیر فنی و فروش شرکت فرازجم کناره و متخصص در زمینه آسانسورهای گیرلس، روم لس، گیربکسی و هیدرولیک - کلایمر و بالابرهای ساختمانی تماس: 01135650184 01135650122

مطالب مرتبط

۲ دیدگاه‌

  1. بسیار عالی
    موفق باشید

  2. مهدي دهقاني گفت:

    like

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

error: Content is protected !!