اضافه شدن بخش دانلود به سایت

پس از حدود ۳ سال از شروع فعالیت سایت تا کنون سعی شده است تا مقالات و مطالبی که بر اساس تجربیات این بنده گردآوری شده است را در اختیار همه دوستان قرار دهم و امیدوارم که مورد رضایت قرار گرفته باشد. البته باید پذیرفت که شخصا نه نویسنده قهاری هستم که فاقد هرگونه غلط املایی و یا نگارشی باشم و هم اینکه گاها ممکن است نگارش مقاله مان به گونه ای باشد که درک آن برای فهم عموم مناسب نباشد اما به هر حال در حال ارتقاء کیفیت و کمیت مطالب و امکانات این وبسایت هستیم تا بتوانیم خدمات ارزنده ای را به خوانندگان محترم ارائه دهیم.

از همین رو اخیرا امکان جدیدی به وبسایت اضافه شده که مطالب بسیار کم یاب و تخصصی در زمینه آسانسور را جهت دانلود در اختیار شما قرار می دهد. در واقع به دلیل آنکه بسیاری از مطالب تخصصی آسانسور به صورت رازهای کاری مان محسوب می شود لذا شما نمی توانید آنها را در فضای مجازی جستجو نمایید اما ما قصد داریم تا این مطالب را به قیمتش در اختیار خوانندگان قرار دهیم و دلیل ایجاد این بخش، اصرار بسیار زیاد خوانندگان  این وبسایت بوده و به نظر می رسد هم اکنون زمان آن فرا رسیده است تا برخی از مطالب تخصصی را جهت کمک به افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند ارائه دهیم. امیدواریم همچنان قطره ای از دریای بی کران این علم باشیم و انتظار داریم تا جای ممکن ما را از داشته هایتان مرحوم نفرمایید.

با سپاس فراوان

مهندس شیرویی

download1

برای ورود به بخش دانلود کلیک نمایید

مهندس شیرویی

مهندس شیرویی

مهندس محسن شیرویی، مدیر فنی و فروش شرکت فرازجم کناره و متخصص در زمینه آسانسورهای گیرلس، روم لس، گیربکسی و هیدرولیک - کلایمر و بالابرهای ساختمانی تماس: 01135650184 01135650122

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

error: Content is protected !!