بررسی تابلوفرمان آرمان فراز پیمان

تابلوفرمان آرمان فراز پیمان

در این مقاله کوتاه قصد داریم تا به بررسی شرایط تابلوفرمان آرمان فراز پیمان در ایران بپردازیم.

شرکت آرمان فراز پیمان (AFP) یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در زمینه تولید تابلوفرمان آسانسور در ایران می باشد که در زیر مختصری از تاریخچه این شرکت را بررسی خواهیم کرد:

تاریخچه تابلوفرمان آرمان فراز پیمان :

شرکت آرمان فراز پیمان تولید کننده انواع تابلو فرمان آسانسور ، فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ ، در تهران با طراحی تابلوی فرمان میکروکنترلری آسانسور آغاز نمود . در ابتدا به بررسی نیازهای بازار ایران و منطقه پرداخت و با در نظر گرفتن امکانات فنی موجود و استاندارد های بین المللی ، کار طراحی را یک سال بعد به پایان رسانید و اولین محصول خود را در سال ۱۳۷۸ به بازار عرضه نمود . تابلوهای ساخت این شرکت هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ کارآیی دارای ویژگی های خاص خود می باشد. (برگرفته از سایت این شرکت)

میزان فروش تابلوفرمان آرمان فراز پیمان :

به نظر می رسد با توجه به سابقه ای که شرکت آرمان فراز پیمان در زمینه تولید تابلوفرمان آسانسور در ایران دارد بایستی این تابلوفرمان را یکی از پرفروش ترین تابلوهای موجود در بازار ایران بدانیم. دلیل آن را می توان در خدمات بسیار عالی این شرکت در زمینه پشتیبانی و فروش دانست که انصافا در این زمینه موفق بوده اند و همچنین ارایه تابلوفرمان های درایودار با قیمتی مناسب و رقابتی در بازار نیز از جمله موارد پرفروش بودن تابلوفرمان های این شرکت می باشد.

برای مثال ارائه تابلوفرمانی با درایو LX که به گفته خود شرکت آرمان فراز از تولیدات این شرکت می باشد و همچنین ارائه جعبه رویزیون مینی کارکدک و یا ارائه تابوفرمان هایی که با برق تکفاز کار می کنند و … از جمله نوآوری های این شرکت می باشد.

نقاط ضعف تابلوفرمان آرمان فراز پیمان :

اما در زمینه بروزرسانی تجهیزاتی از قبیل کنتاکتور بکار رفته در تابلو که همچنان بسیار صدادار می باشد و یا سیستم برق اضطراری نامطمئن این تابلو (که البته چند ماهی است که کیفیت بهتری پیدا کرده است) و یا در زمینه تغییرات ظاهری تابلوفرمان تغییرات بسیاری کمی را شاهد هستیم و همچنین سایت بسیار ضعیف این شرکت که اصلا برازنده این شرکت نمی باشد را می توان از جمله ضعف های این تابلو دانست.

دانلود دفترچه های تابلوفرمان آرمان پیمان :

راهنمای نصب تابلو فرمان EC-16 با نرم افزار AFP-43
راهنمای نصب تابلو برق اضطراری EU
راهنمای نصب و راه اندازی تابلو فرمان آسانسور Omega با نرم افزار AFP143.1-F5
راهنمای استفاده از کارکدک
راهنمای استفاده از درایو LX (فارسی)

 

بررسی کلی تابلوفرمان آرمان فراز پیمان به صورت درصدی:

[wp_progress_bar text=”کیفیت قطعات” pc=”80″]

[wp_progress_bar text=”خدمات پس از فروش” pc=”95″]

[wp_progress_bar text=”نوآوری” pc=”65″]

[wp_progress_bar text=”قیمت تابلو” pc=”85″]

[wp_progress_bar text=”دفترچه راهنمای مناسب” pc=”95″]

[wp_progress_bar text=”نصب و راه اندازی تابلو” pc=”90″]

[wp_progress_bar text=”عیب یابی تابلو” pc=”90″]

[wp_progress_bar text=”ظاهر و ابعاد تابلو” pc=”60″]

[wp_progress_bar text=”کیفیت وبسایت” pc=”25″]

مهندس شیرویی

مهندس شیرویی

مهندس محسن شیرویی، مدیر فنی و فروش شرکت فرازجم کناره و متخصص در زمینه آسانسورهای گیرلس، روم لس، گیربکسی و هیدرولیک - کلایمر و بالابرهای ساختمانی تماس: 01135650184 01135650122

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

error: Content is protected !!