طراحی و ساخت بالابر آسانسوری در چاله آسانسور

با مرتفع شدن ساختمان ها، جهت حمل و نقل مصالح، کارگران و یا مشتریانی که برای بازدید از ساختمان ها مراجعه می کنند همیشه این دغدغه وجود داشته که چطور یک بالابر ساختمانی سریع و قدرتمند و در عین حال مطمئن طراحی کنند تا نیازهای همه گروه ها را برطرف کند؟

بالابرهایی ساختمانی معمولی دارای محدودیت قدرت و سرعت بوده و همچنین ایمنی کافی را ندارند و معمولا برای بارهای بالای ۴۰۰ کیلوگرم مناسب نمی باشند. از همین رو قصد داریم تا با کمترین هزینه به شما آموزش دهیم تا از طریق چاله آسانسور، یک بالابر ارزان و مطمئن طراحی کنید که علاوه بر جا به جایی مصالح، توانایی جا به جایی مسافر را هم داشته باشد.

همانطور که می دانید برای نصب آسانسور ما نیاز به آهنکشی و ریل کشی داریم که جزو هزینه های ثابت یک ساختمان می باشد. پس چه بهتر که پس از کامل شدن اسکلت ساختمان، هر چه سریعتر آهنکشی و ریل کشی آسانسور را انجام دهیم تا از آن برای نصب بالابر استفاده نماییم.

رمز مطلب: www.farazjam.ir

مهندس شیرویی

مهندس شیرویی

مهندس محسن شیرویی، مدیر فنی و فروش شرکت فرازجم کناره و متخصص در زمینه آسانسورهای گیرلس، روم لس، گیربکسی و هیدرولیک - کلایمر و بالابرهای ساختمانی تماس: 01135650184 01135650122

مطالب مرتبط

error: Content is protected !!