تفاوت موتورهای آلبرتوساسی ایتالیایی با اسپانیایی در چیست؟

بیشتر مشتریان هنگامی که برای خرید موتور آسانسور مراجعه می کنند با سردگمی هایی مواجه می شوند که معمولا ناشی از کم اطلاعی فروشندگان، تنوع موتورهای موجود در بازار و بالاخره تفاوت قیمت موتورها می باشد.

البرتوساسی یکی از معتبرترین شرکت های تولید موتور آسانسور در سرار دنیا می باشد که شعبه اصلی آن در کشور ایتالیا و شعبه دوم آن در کشور اسپانیا می باشد. اما  محصولاتی که این دو شرکت تولید می کنند کاملا با هم متفاوت است. در واقع نماینده اسپانیایی تنها به تولید چهار مدل از موتورهای ساسی بسنده کرده است که مهمترین تولیدات آن مربوط می شود به مدل های S-30 و S-30 S که به نسبت موتورهای شرکت های ایتالیایی دارای Static load کمتری می باشند.

برای مثال پایین ترین مدل موتور ساسی ایتالیا، موتور Mody می باشد که Static load آن 2250 کیلوگرم است در حالی که مدل اسپانیایی S-30 دارای Static load 2100 کیلوگرم می باشد و مدل S-30 S دارای Static load 2300 کیلوگرم است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که به نسبت، موتورهای ساسی ایتالیا از توان بالاتری نسبت به مدل های اسپانیایی برخوردارند.

اما Static load در موتورها به چه معنایی می باشد؟

Static load در واقع به معنای میزان باری می باشد که موتور در حالت سکون قادر به تحمل آن است. برای مثال یک آسانسور 6 نفره چیزی حدود 1900 کیلوگرم Static load دارد که بسته به نوع کابین می تواند خیلی بیشتر از این مقدار نیز باشد. لذا پیشنهاد می شود اگر از موتورهای اسپانیایی استفاده می کنید ترجیحا از کابین های سبکتر استفاده شود تا طول عمر موتور کم نشود.

مهندس شیرویی

مهندس شیرویی

مهندس محسن شیرویی، مدیر فنی و فروش شرکت فرازجم کناره و متخصص در زمینه آسانسورهای گیرلس، روم لس، گیربکسی و هیدرولیک - کلایمر و بالابرهای ساختمانی تماس: 01135650184 01135650122

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. یوسفی گفت:

    با سلام خدمت جناب مهندس خیلی متشر از راهنمای در مورد تفاوت موتور ساسی برای من جالب و آموزنده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

error: Content is protected !!