چند نکته اساسی در فروش آسانسور زیبا و با کیفیت

یک آسانسور زیبا و با کیفیت از نظر مصرف کنندگان در چندین مورد ساده خلاصه می شود. بررسی این موارد علاوه بر رضایتمندی مشتری و مصرف کننده، باعث این می شود که کارتان خود به خود به دیگران معرفی شود. برای مثال چندی پیش در یکی از پروژه های خود که اتفاقا دو درب نیز بود، درب های داخل کابین را جهت زیبایی کار، استیلِ میرور کردیم در حالی که اصلا در قرارداد نیامده بود. به عبارتی هزینه اضافی انجام دادیم تا زیبایی کار را افزایش دهیم.
جالب آنکه به دلیل نزدیکی پروژه با دفتر کارمان، کارفرما هر روز که ما را می بیند آنقدر تشکر و قدردانی از ما به جا می آورد و از تفاوت آسانسور خود با دیگران صحبت می کند که نشان دهنده یک امر بدیهی است و آن اینکه ظاهر زیبا و متفاوت یک کابین آسانسور بسیار بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید اهمیت دارد.

بنابراین بد ندانستیم تا چند نکته اساسی که منجر به زیبایی و کیفیت آسانسور می شود را مورد بررسی قرار دهیم:

۱) هنگام سفارش درب طبقات آسانسور (به ویژه درب های لولایی)، ترجیحا از دربهایی استفاده نمایید که کمتر در پروژه های منطقه استفاده شده و یا ظاهر متفاوتی داشته باشند.
۲) همچنین حتما هارمونی رنگ درب ها را با رنگ محیط ست نمایید تا زیبایی آن دو چندان شود. البته که این موضوع شاید ساده به نظر برسد اما تصاویر زیر نظر شما را عوض خواهد کرد!
۳) حتما درب داخل کابین را استیل نمایید حتی اگر در قرارداد شما ذکر نشده باشد. مطمئنن این کار هزینه زیادی نخواهد داشت اما نتیجه آن باورنکردنی خواهد بود زیرا همچون یک برد تبلیغاتی در کنار خیابان عمل خواهد کرد!
۴) تجربه نشان داده استفاده از استیل میرور (روشن یا تیره مهم نیست) و MDF رنگ روشن در کابین، بسیار جذابتر از رنگ های تیره و مات می باشد. چرا که در این حالت وقتی درب داخل کابین با روکش استیل میرور بسته می شود، فضای کابین بسیار بزرگتر از حالت معمولی نشان داده می شود.
۵) در انتخاب شستی های داخل کابین و طبقات کمی خلاقیت به خرج دهید. معمولا بسیاری از شرکت ها فقط از یک برند برای شستی ها استفاده می کنند که ممکن است جذابیت زیادی نداشته باشد و کسل کننده به نظر برسد.
۶) سعی کنید شستی های داخل کابین را به صورت دو متری و با LCD انتخاب نمایید. متاسفانه به دلیل قیمت بالای LCD ها در ایران، این قسمت فراموش می شود که پیشنهاد می کنیم حتما هنگام خرید شستی داخل کابین، با کارفرما مذاکره ای انجام دهید و در صورت تایید پرداخت هزینه آن، اینکار را انجام دهید.
۷) تا جای ممکن از شستی های تورکار استفاده نمایید و هنگام نصب آنها، دقت زیادی به خرج دهید. شستی های با روکش استیل میرور از جذابیت خاصی برای مشتری ها برخوردار می باشد.
۸) استفاده از سنگ یکپارچه برای کف کابین فراموش نشود. تا جای ممکن سعی کنید از رنگی استفاده نمایید که با هارمونی رنگ تزئینات داخل کابین هماهنگ باشد.
۹) استفاده از سقف کابین تمام استیل (بدون تلق) و هالوژن های شیک با نور مناسب بسیار در زیبایی کابین

امیدواریم این مقاله کوتاه مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

مهندس شیرویی

مهندس شیرویی

مهندس محسن شیرویی، مدیر فنی و فروش شرکت فرازجم کناره و متخصص در زمینه آسانسورهای گیرلس، روم لس، گیربکسی و هیدرولیک - کلایمر و بالابرهای ساختمانی تماس: 01135650184 01135650122

مطالب مرتبط

۲ دیدگاه‌

  1. مجتبی گفت:

    سلام مطالب بسیار جالبی بود.
    قشنگ تو ذهن حواننده مینشیند.
    سعی میکنم در کارهای بعدی لحاظ کنم . صددرصد صاحب کار ها هم خوششان میاد.
    اگه ممکنه قیمت استیل کردن درب داخل را بفرمایید. من نصاب هستم. متشکرم

    • مهندس شیرویی مهندس شیرویی گفت:

      با سلام
      بسته به جنس استیل از ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در نظر داشته باشید.
      برای مثال استیل خشدار حدود ۴۰۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

error: Content is protected !!